Jobbar och står i

Hallå! :)
Längesen jag uppdatera.. sorry :)
Har i alla fall hänt en del sen jag skrev sist, orkar dock inte ta allt i detalj.
Men jag var i Västerås på Big power meet, bilträffen förra helgen :P
Var helt okej, inte för att det är min stil direkt och ibland kände jag mig lite förvirrad.. haha
Sov i alla fall i tält med 100 lager kläder på mig, var kallt och gå och lägga sig mitt i natten, men när jag vakna eftr ca 4 timmars sömn så var det dö hett.. Det var så kvavt hela lördagen så det var inte kul alltså..
Har nog aldrig ätit så mycket skräpmat som då..hamburgertallrik till varje måltid? haha
Ett Rimbogäng hade med sig en SLbuss som de körde runt i och söp som svin, haha det var så jäkla kul att åka i den asså :P Det var det bästa med hela resan tyckte jag! Massa underbara människor och god dricka!
Dock palla jag inte vara kvar till söndagen, och inte Lollo och 3 killar heller, så vi drog hem tidigare. Vilken hemresa, haha underbar tammefan. :P

Ja det är väl det som jag gjort som var något speciellt att skriva om :P
Annars så jobbar jag nu, vecka efter vecka. Även helger ibland, så hinner tyvärr inte med att skriva så mycket här.
Men det kommer nått inlägg då och då, sen kommer det bli bättre efter sommaren, det lovar jag. :)
Ha det toppen mina vänner. Puss

Hemma!

Jag är hemma mina vänner, och jag lever, jag lovar :)
Har dock inte haft någon tid alls för datorn.. och vem har det i detta underbara väder?! :)
I fredags var jag alla fall på tacokväll hemma hos Asplunds :D Var riktigt mysigt, fast jag drog hem rätt tidigt eftersom jag skulle upp 03.00 lördag morgon.

Lördagen vaknade jag klockan 3, kunde inte sova alls förutom sista timmen typ.
Men hela helgen fram till måndag var helt suverän!
Jag hade super duper kul, vi shoppade och shoppade och shoppade. Både i Ullared huset men även i ett centrum som låg precis brevid :)
Det var väldigt mycket folk där.. men det gick bra i alla fall. (:
Vi hade det mysigt på vårat vandrarhem där vi bodde också, bodde grannar med korna och en kyrka ;)
Kom hem på Måndag kväll vid 18 tiden och det var verkligen skönt att komma hem efter att man har åkt bil i 7 timmar.
Men denna mini semester var helt underbar och jag trivdes som fisken i vattnet! Tack tjejer, hoppas vi gör om detta någon gång. <3

Igår Tisdags var jag bara hemma med familjen, var ner och badade i vår lilla sjö här hemma.
Sen åkte jag, mamma & Elli till Vaxholm på kvällen där vi åt lite glass och tittade på båtarna. Mys pys.

Idag har jag varit och fikat med Erika&Lollo på Drömkåken som är ett mysigt café som ligger vid Edsbro. Det var jätte trevligt, men vaaaarmt. Så när vi hade kommit hem därifrån drog jag, Lollo och Carro och badade i Riala gropen :) Riktigt nice. Dock bada vi kanske inte så mycket men fan kallt ju ;P
Ska snart äta middag här hemma, det blir grillat :)
Sen ska jag träffa Lollo i Rimbo ikväll, så får vi se vad vi hittar på :) Känns som det kommer bli en helt toppen dag i alla fall. :)

Ha det så bra mina vänner, vet inte när jag uppdaterar igen, men det kommer väl lite här och då, så håll koll!
Ha en toppensommar. Puss

Bilder från mina senaste dagar. :)
Känns som man ligger efter med det mesta nu..Aja blir så på sommaren.