15/4

Jag jobbar och står i hela dagarna, det är därför jag inte har så mycket tid till min blogg tyvärr. Men jag gör så gott jag kan. :)
Idag gick det bra på jobbet, var rätt så lungt om man jämför med hur helgen var. Men dagarna som kommer kommer bli värre.. Bara att bita ihop och köra på så det ryker! :)

Hade dock riktigt ont i huvudet när jag kom hem så sov ett par timmar då, sen vaknade jag upp och då var det som bortblåst. (: skönt.
Sitter just nu i soffan med mamma och dricker lite te, sen är det dags för sängen straxt. Uppe med tuppen varje dag! Men det är bra =)
Nej nu ska jag dricka upp mitt te, vi hörs när vi hörs. Vet inte när jag skriver igen men håll utkik :) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0