18/4

Då har torsdagen gått också. Det går riktigt fort tycker jag. Idag har jag i alla fall jobbat och efter det fick jag gå till och från bussen i ett riktigt ös regn, det var hemskt alltså!! Kommer väl bli förkyld för att jag var så blöt och kall när jag äntligen kom hem.. Men det får vi väl se i såna fall.

Jag gjorde i alla fall ungspannkaka till mig och pappa för det var bara vi som skulle ha middag idag. Det blev gott, jag hade i lite vanilj socker i smeten så den blev söt och god :D med massa grädde och sylt till, mums! Det var gott men mättande!
Efter maten var jag ute på en promenad en stund, känner att jag vill vara ute en stund varje dag när man är inne så mycket på jobbet. :) så då hade det ju slutat regna också så det var bra, just nu sitter jag och pappa och tittar lite på tv och äter lite kvälls fika.
Ska väl snart gå och lägga mig, är så trött! Ha det bra, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0