Allt går i rätt riktning

Ledsen för dålig update.. jag har lite annat för mig om dagarna än att starta datorn.. :p ledsen.
Men jag gör väl samma saker varje dag i princip, jobbar, äter , sover :p haha
Tar alla jobb pass som jag kan få nu innan sommaren :) Det är därför jag jobbar så mycket just nu.
 
 
Idag har jag i alla fall jobbat igen då, hehe, sen åkte jag direkt till Norrtälje där jag träffade Erika.
Vi gick och tog en mysfika på Cafe hörnan, och jag fick universums största cheesecake bit, jag skojar inte! Kommer vara mätt i flera dagar nu.. om inte illamående. :O
Vi pratade om allt mellan himmel och jord, kikade i affärer, provade kläder och hade oss.
Hon fick mig på så bra humör, kände mig genast glad när jag träffade henne! :)
 
Efter det så har jag ätit en god middag med familjen, och fixat med lite små grejer här hemma bara. =)
Ska väl snart titta lite tv innan det är dags för sängen igen och tidigt med jobb i morgonbitti!
 
Just nu mår jag så bra på nått vis, allt känns jätte bra och alla är så underbara runt omkring mig. Hela livet flyter på i helt rätt riktning och jag ser fram emot allting så mycket, och hitills har jag inte blivit besviken.
Så tummen upp för att jag är glad och mår så bra! :)
Ha en bra lördag kära folk, puss
 
Denna t-shirt passar in på mitt liv nu, ska nog skaffa en! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0