Förkylning.

Ja det enda jag gör om dagarna är att jobba :p så idag när jag kom hem från jobbet så åt jag och mamma en tidig middag tillsammans. Sen åkte vi till Norrtälje och handlade lite mat, det var seriöst tomt i kyl och skåp här hemma.. :p så där har jag spenderat min kväll.
Har precis tagit en dusch nu och ska snart titta lite på tv och sen blir det väl att sova igen :)

Jag har ju åkt på världens förkylning också.. Det är hemskt, halsen värker, näsan rinner, öronen gör ont och jag hör inte så bra.. Måste ta nässpray för att höra nått! Inte klokt ju.

I morgon blir det jobb igen och på eftermiddagen ska min familj hem till mormor som fyller år! :)
Ha en trevlig kväll, puss

En bild på Emmas söta tax som jag gosade med igår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0