Grillkväll!

Idag har jag varit och jobbat igen, gick riktigt bra. :)
Meen, idag var den sista dagen som jag använde min vinterjacka, seriöst, på morgonen okej då fryser man som fan för det är typ halvt minus grader ute, men när man ska hem är det bedrövligt.. det var så pinsamt att gå till bussen med en stor jacka och svettas som en gris, medans alla andra har små jeans jackor på sig.. så nej nu hänger jag undan den och tar fram mina vår jackor istället! :)
 
När jag kom hem så drog jag mig ut på en löprunda i det fina vädret :D det var verkligen härligt!
Just nu väntar jag på att maten ska bli klar, det blir grillat idag :D Premiär grillning för i år :)
Ikväll ska jag bara chilla framför tvn med en påse godis :) Jobb i morgonbitti igen!
Nej nu är maten klar, hörs sen. Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0