It´s Friday baby!

Exakt, idag är det fredag och jag är äntligen ledig! Det behövdes verkligen kan jag tala om, sov till 10 idag :) skönt!
Sen åt jag lite go frulle, med goda smörgåsar och yoggi :)
Sen drog jag mig ut på en promenad en sväng igen, som tur var så regnade det inte, men det hängde verkligen i luften.. sjukt tråk väder idag.
När jag kom in så tog jag ett varmt bad, mys mys. (a)
 
Nu gör jag inte så mycket, sitter och kollar runt på lite olika sidor efter bikinis.. måste ha en ny till sommaren. Vet dock inte vad jag vill ha för någon.. :/ Men det kanske blir lättare när det kommer ut i butikerna och man får prova m.m (:
Idag kommer även min syster hem<3<3 Hon fick ändra sitt schema lite så istället för att vara borta 2 veckor i sträck så kommer hon hem ikväll och är hemma över helgen, yes yes yes! :)
Så jag ska aldeles straxt börja med maten här hemma, så att den är klar när pappa och Elli kommer hem :) Idag blir det chicken wraps här hemma ;) super gott det!
 
Sen ikväll blir det att kolla på Lets Dance och sen sova tidigt.. jobb i morgon igen efter en dags vilande! Påt igen ba!
Ska gå och börja lite smått med maten nu, ha det bra! Puss och trevlig helg på er alla.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0