Nya tag!

Måndag igen då = ny vecka, nya tag! :)
Idag är jag ledig, har ju jobbat hela helgen så fick en ledig dag, skönt :)
Så idag har och ska jag inte göra nått speciellt alls.. jag hade väl egentligen planer, men jag börjar bli ordentligt förkyld och det har jag verkligen inte tid med så.. då är det bäst att ligga hemma och vila upp sig inför 6 dagars jobb igen!
Vaknade vid 10 tiden och åt då lite frukost, sen gick jag och kollade på "snabba cash". Den var sådär faktiskt.. hade väl lite förhöga förhoppningar på den tror jag.. så det var synd, blev lite smått besviken..
 
Dagens planer är att ta ett välbehövligt bad och sen vila vila vila =)
Min blogg app har slutat fungera på min telefon.. det suger för det är från den jag brukar blogga.. jag orkar inte starta datorn varje dag för det.. så så länge som den inte fungerar som den ska så är det inte säkert att jag kommer skriva här så mycket.. bara när jag har tid och ork :)
Nej nu ska jag gå och umgås med min syster en stund innan hon sticker på praktik igen!
Ha det, puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0