Sweet dreams.

Idag har jag varit på jobbet igen ( mitt andra hem) hähä!
Men det gick bra, riktigt lyckad dag faktiskt :) Allt flöt på som det skulle och jag gjorde jätte fint eftermiddags fika till en konferens :) Hoppas dom blev nöjda med det =)
 
Satans vad det har regnat idag..Känns som det är höst typ fast det är mitten av April! :p
Jag slapp i alla fall att gå hem i det här skit vädret, för pappa låg framför bussen så jag hoppade av i Brottby och så plockade han upp mig där :) Skönt att slippa gå i detta regnrusk!
 
Jag är hemma själv idag och i natt, mamma och pappa är nämligen och hälsar på min syster på hennes praktikplats, Birka båten :) Så dom bor på båt i natt dom lyllosarna, jag ville också :/ Men kunde tyvärr inte få ledigt så att jag kunde följa med, och det var bara dom här dagarna som mamma kunde den här veckan, så jag fick bli hemma.. Jaja det kommer fler tillfällen :)
Men det roligaste av allt var att Elli inte hade en aning om att dom skulle åka, så dom gick bara på¨båten och gick till den restaurang där hon jobbar och så såg hon dom ;p haha pappa försökte beskriva hennes min över telefon ;p
VIlken överraskning va! :)
 
Själv har jag väl inte gjort så mycket, tvättat, diskat, duschat , ätit och sen var Sofie här nyss och hämtade sin p&l biljett och så pratade vi lite om det :) Sen berättade hon även om sin praktikplats :) Roligt roligt!
Nu gör jag inte så mycket, chillar framför datorn med en påse polly brevid mig (a) hihi.
Ska snart sätta på lite te vatten och fixa lite saker inför i morgon, sen blir det tvn en stund innan jag ska sova. =)
Vi hörs, puss
 
Ps, Jag saknar dig Elli. <3
 
Dessa är grymt goda!
Känner mig just nu som den här, tröttmössa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0