Värme i luften

VIlket toppen väder det har varit idag, om man jämför med dom senaste dagarna! Det enda dåliga med idag är att det blåser som f*n.. Storm på riktigt alltså.
Idag på jobbet så hade jag en "elev" som gick med mig och som ska lära sig hur frukosten fungerar. =) Jag tror att det gick hyffsat bra, men jag tycker det är svårt att lära någon annan.. själv så tänker jag ju bara och sen är det inte så mycket mer med det.. haha men jag hoppas att det blev bra.
Nu när jag har fått ett vikariat så måste jag ju ha nån som jobbar de dagar som jag ska vara ledig.. i vanliga fall är det ju jag själv som är den personen som hoppar in när nån är ledig, men inte nu en månad framöver. :)
 
Fick sluta riktigt tidigt idag också, för det går mycket fortare när man är 2 som hjälps åt, plus att jag har jobbat över så himla mycket så då fick jag gå hela 2 timmar tidigare idag :) slutade klockan 12.00 alltså (: Rätt nice!
Så jag tog bussen hem och den var ju helt tom, haha typ ingen som åker buss just den tiden. Och när jag kom hem så drog jag mig ut på en promenad i det fina vår vädret :) Solen värmde faktiskt rätt bra. Men gud vad med vatten det är överallt.. all snö smälter ju, jag såg värsta vattenfallen när ja gick på min lilla promenix ;p men det är mysigt!
Just nu gör jag inte så mycket, väntar på att mamma och pappa ska höra av sig så jag kan hämta dom. Efter deras lilla mini tripp med Birka :)
Det gick rätt bra att sova i natt förresten, jag har aldrig någonsin sovit helt själv hemma förut.. men jag klarade det rätt bra :) Skönt att det var så tyst och lungt ^^
Ikväll blir jag hemma framför tvn och bara tar det lungt =)
Taggar inför jobb ännu en dag i morgon!
Ha det så bra, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0