Love my life

Hej bloggis, här har ni en otroligt trött tjej!
Jobb,jobb,jobb varje dag, ingen vila ingen ro! Körbarakör.
Men jag tycker att det är bra, samtidigt som jag är helt slut.. går in på min 8 arbetsdag i morgon, och då är det "bara" 2 dagar kvar efter det! :)
Men jag tycker det är bra att jag får jobba flera dagar i rad nu, man lär sig mycket lättare rutiner m.m då. ^^
Så jag klagar egentligen inte, bara att jag är sååå trött. =/
 
Idag har jag i alla fall varit och jobbat igen ;p sen när jag skulle gå till bussen så möter jag Douglas, (ronjas ex) på samma trottoar, hur sjukt är inte det? :p Men ja vi snackade en stund och sen drog jag mig vidare till bussen.
Snacka som fullpackad buss.. det var inte kul, fick gå runt överallt, både uppe och nere för att sedan hitta en enda liten sittplats till mig.
Sen gick jag hem i det härliga vädret ^^ Underbart tycker jag att det är.
Sen ut direkt på en löparrunda, skönt att känna att man lever ibland :p haha
Sen har jag inte gjort så mycket mer, har vilat och ätit lite subway med pappa, det blev middagen idag, för ingen av oss orkade fixa käk och det var bara vi 2 hemma så wtf :) Mätt blev jag och riktigt nöjd.
 
Nu ligger jag bara och degar framför datorn.
Ska snart fixa lite inför i morgon och sen blir det att sova tidigt då det är jobb i morgon igen! =)
Alla andra är väl typ lediga i morgon eftersom det är kristihimmelsfärd :) Röd dag och ledig dag med andra ord, men inte för mig, jag nöter på ;p
Min syster är just nu och jobbar på båt också, så våran familj kör på just nu, det är bara pappa som är ledig i helgen :)
Nej vi får höras mina vänner, har lite att stå i :p
Ha det så bra, Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0