Maj månad

Nu är det inte långt kvar till sommaren! :)
Vi är inne i Maj nu, den månad som jag tycker om mest, den är finast och det börjar bli varmt samt att jag fyller år! :)
Ja det jag gör om dagarna är att jobba bara, det är därför jag inte har så mycket tid till min blogg för jag vill vara ute och greja så fort jag kommer hem, jag är ju inne hela dagarna när jag jobbar så då är det skönt att komma ut när man är hemma :)
 
Men nu ska jag gå och göra en kladdkaka tillsammans med min syster, så ska vi ha lite kvällsfika ikväll (: Mys. Medans kakan är i ugnen så tar jag en dusch! ;p
sen blir det att sova tidigt, jobb i morgon bitti! =)
Ha det bra, jag skriver då och då, så det är bara att fortsätta kika in :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0